Stanowisko: Specjalista ds. inwestycji
I. Informacje ogólne.
- wymiar etatu – ¼ wymiaru czasu pracy
- rodzaj umowy – umowa o pracę
II. Wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne na kierunku budownictwo lub architektura,
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- znajomość aktualnie obowiązujących przepisów prawa budowlanego i procedur administracyjnych,
- znajomość rynku usług budowlanych i instalacyjnych,
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
- biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie,
- profesjonalizm, wysoka kultura osobista,
- umiejętność pracy pod presją czasu i sprawna organizacja pracy własnej,
- wysoki poziom zaangażowania, komunikatywność, sumienność i rzetelność.
III. Zakres wykonywanych zadań:
- nadzór nad stanem technicznym infrastruktury Muzeum,
- prowadzenie spraw związanych z bieżącymi remontami budynków Muzeum,
- prowadzenie ksiąg obiektów budowlanych,
- przygotowywanie opisów przedmiotu zamówień robót budowlanych,
- nadzór nad prawidłowym wykonywaniem robót budowlanych i sprawdzanie jakości ich wykonania,
- uczestniczenie w odbiorach robót budowlanych i przygotowanie do ich użytkowania,
- uczestniczenie w pracach dotyczących planowanych inwestycji budowlanych,
- sporządzanie protokołów odbioru robót budowlanych i innej niezbędnej dokumentacji,
- sporządzanie sprawozdań i planów pracy (cząstkowych).
IV. Oferujemy:
- stabilne zatrudnianie w oparciu o pracę na ¼ etatu, na czas określony,
- stałe godziny pracy,
- dodatek stażowy,
- możliwość udziału w ciekawych wydarzeniach kulturalnych
- proponowane wynagrodzenie miesięczne składa się z wynagrodzenia zasadniczego 1 600 – 2 000 zł brutto w zależności od doświadczenia kandydata/kandydatki, dodatek stażowy (5% – 20%) wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy.
V. Wymagane dokumenty:
- CV z dołączoną klauzurą o ochronie danych osobowych,
- list motywacyjny,
- kserokopia dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom, zaświadczenie o stanie ukończonych studiów, świadectwo ukończenia szkoły, zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.),
- kserokopie świadectw pracy,
- mile widziane referencje,
- klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Muzeum Kultury Kurpiowskiej w Ostrołęce dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych, prowadzonych zarówno obecnie, jak też w przyszłości. Zgoda została wyrażona przeze mnie w trybie zapisów art. 7 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanego RODO”.
- Sposób aplikacji:
- rekrutacja trwa do 11.07.2025 r., skontaktujemy się z wybranymi kandydatami/ kandydatkami,
- dokumenty należy dostarczyć osobiście lub pocztą na adres: Muzeum Kultury Kurpiowskiej, pl. gen. J. Bema 8, 07-410 Ostrołęka lub na adres mailowy: biuro@muzeum.ostroleka.pl.