Nabór na stanowisko Specjalista ds. inwestycji

Nabór na stanowisko Specjalista ds. inwestycji

Stanowisko: Specjalista ds. inwestycji

 

I.  Informacje ogólne.

  • wymiar etatu – ¼ wymiaru czasu pracy
  • rodzaj umowy – umowa o pracę

 

II.  Wymagania:

  • wykształcenie wyższe techniczne na kierunku budownictwo lub architektura,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • znajomość aktualnie obowiązujących przepisów prawa budowlanego i procedur administracyjnych,
  • znajomość rynku usług budowlanych i instalacyjnych,
  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
  • biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie,
  • profesjonalizm, wysoka kultura osobista,
  • umiejętność pracy pod presją czasu i sprawna organizacja pracy własnej,
  • wysoki poziom zaangażowania, komunikatywność, sumienność i rzetelność.

 

III.  Zakres wykonywanych zadań:

  • nadzór nad stanem technicznym infrastruktury Muzeum,
  • prowadzenie spraw związanych z bieżącymi remontami budynków Muzeum,
  • prowadzenie ksiąg obiektów budowlanych,
  • przygotowywanie opisów przedmiotu zamówień robót budowlanych,
  • nadzór nad prawidłowym wykonywaniem robót budowlanych i sprawdzanie jakości ich wykonania,
  • uczestniczenie w odbiorach robót budowlanych i przygotowanie do ich użytkowania,
  • uczestniczenie w pracach dotyczących planowanych inwestycji budowlanych,
  • sporządzanie protokołów odbioru robót budowlanych i innej niezbędnej dokumentacji,
  • sporządzanie sprawozdań i planów pracy (cząstkowych).

 

 

IV.  Oferujemy:

  • stabilne zatrudnianie w oparciu o pracę na ¼   etatu, na czas określony,
  • stałe godziny pracy,
  • dodatek stażowy,
  • możliwość udziału w ciekawych wydarzeniach kulturalnych
  • proponowane wynagrodzenie miesięczne składa się z wynagrodzenia zasadniczego 1 600 –  2 000 zł brutto w zależności od doświadczenia kandydata/kandydatki, dodatek stażowy (5% – 20%) wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy.

 

 

V.  Wymagane dokumenty:

  • CV z dołączoną klauzurą o ochronie danych osobowych,
  • list motywacyjny,
  • kserokopia dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom, zaświadczenie o stanie ukończonych studiów, świadectwo ukończenia szkoły, zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.),
  • kserokopie świadectw pracy,
  • mile widziane referencje,
  • klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Muzeum Kultury Kurpiowskiej w Ostrołęce dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych, prowadzonych zarówno obecnie, jak też w przyszłości. Zgoda została wyrażona przeze mnie w trybie zapisów art. 7 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanego RODO”.

 

  1. Sposób aplikacji:
  • rekrutacja trwa do 11.07.2025 r., skontaktujemy się z wybranymi kandydatami/ kandydatkami,
  • dokumenty należy dostarczyć osobiście lub pocztą na adres: Muzeum Kultury Kurpiowskiej, pl. gen. J. Bema 8, 07-410 Ostrołęka lub na adres mailowy: biuro@muzeum.ostroleka.pl.